Pro pana Dedice

Mr.Gespant meisnert na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 16 17:40:36 CET 2004

No ja se docela bavim... :-)

Fakta, ktera se prezentovala na schuzi clenu byla celkem jasna, kazdy si o
nich mohl udelat svuj obrazek a jestli se nemylim, tak si je mohl komentovat
a vysvetlit jak vypada pravda - stale si byl clenem...

A co se tyce nepredaneho majetku... Na kolik AP mela pristup nova rada
KlFree tyden po vasem odvolani?

Mr.Gespant

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cprv8h$g2q$1 na lit.fsid.cvut.cz...