Pro pana Dedice

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 16 14:59:20 CET 2004

Mily Svato.

Nemyslim si, ze bych kdekoliv napsal, ze jsem spolupracoval od listopadu
lonskeho roku na komercionalizaci Klfree. Byl jsem s timto napadem seznamen
stejne jako spousta jjinych lidicek na schuzce svolane panem Krcmarem. Nikde
nepadlo slovo, ze je toto jedina cesta (mysleno v listopadu 2003). Cela vec
upadla v zapomneni az do jara 2004, kdy uz bylo prace az nad hlavu.

Pokud jde o rok 2004 (jaro) byly novy clenove seznameni s moznosti, ze muze
k necemu dojit, ale to bylo v dobe, kdy uz se tato diskuse o budoucnosti
site objevila na verejnosti. Nikomu jsme nerikali, ze se prodej urcite
uskutecni, ze je to jasna vec.

Vymyvani mozku - to ze sit drzelo par lidi, vedel skoro kazdy, kdo se
zajimal, jak to vubec funguje. Predstava, ze by tito lide odesly ze sdruzeni
naraz, ze dne na den, mne utvrzovala v tom, ze by to sit nemohla dlouho
prezit. Stejne tak, jako kdyby jste to naraz zabalili Vy.
Neslo o to, bud prodej nebo koncime, ale videli jsme pouze jen tyto dve
vychodiska. To bylo ale asi tak 3 tydny az 14 dni pred Schuzi clenu. Na
schuzi jsme prisli s tim, ze odstupujeme. Ne proto, ze se prodej
neuskutecnil, ale ze mame na vec jiz jiny pohled (myslim tim chod sdruzeni).
A pokud jde o doporuceni Rady, ano tento dokument vznikl a Rada to brala,
jako moznou realitu.

A pokujd jde o dezionformace, jak ty jim rikas. Sam jsem byl na zacatku mych
"zamysleni pri ..." jejich obeti. Za to jsem se vsem omluvil.
Co ale tvrdim dodnes je to, ze nebylo v nasich silach sdruzeni uz
ukocirovat.
Vzaly jste se za to vy, super. Jde vam to, super.

A pokud jde o vysetrovani Policie CR., tak i ja sam jsem zvedav, jak dopadlo
ucetnictvi za rok 2004 pri posuzovani soudnim znalcem.
Vis, rad bych aby jste do te doby prestaly byvalou radu osocovat.
Dekuji.

Beny

"Svatopluk Dedic" <garat na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.1161.1103202550.2877.kladno na sluzby.klfree.net...