Pro pana Dedice

Belerby belerby na seznam.cz
Pátek Prosinec 17 00:06:52 CET 2004

Majetek vsechen rozhodne predan neni...
Ale proc tedy nebyl majetek predan v nejblizsi dobe po zvoleni nove rady ?
Seznam majetku ste prece meli mit ne, myslel sem ze "to neni zadnej problem"
;-))

PS: Nechci se hadat, nebo vyovlavat flame... je to spis jen poznamka do
tmy...

Belerby

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cps2cd$g82$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Mily pane Tichy.
>
> Vsechem majetek, ktery byl na vraceni je jiz vracen, aspon pokud vim.
Pokud
> [...]
> Bustehrad atd.) bude predan forlmalne az pan Stec vytvori seznam tohoto
> majetku. Tak jsme se s panem Stecem dohodli a v minulych dnech me bylo
> oznameno, ze by to melo byt v pristim tydnu.
>
> Pokud mate konkretne neco na mysli, co neni vraceno a bylo v ucetnictvi ci
> majetkem Klfree, tak me prosim napovezte.
>
> A pokud jde o muj vztah k IK potazmo k Vodarenske. Pan Vanek je muj
kamarad,
> stejne tak jako spousty jinych lidi z byvale party okolo Klfree. Behem
> jednoho rozhovoru s panem Vankem jsem se mimo jine zeptal i na
Vodarenskou,
> [...]
je
> stale na tomto bode a moc nevedel, zda jeste Klfree pouziva tento bod,
jako
> branu do internetu.
> S vedomim, ze budu volat panu Stecovi, kvuli predani zbytku majetku
> (folmalnimu) jsem panu Vankovi nabydl, ze se na tuto informaci zeptam. A
tak
> jsem ucinil.
>
> Tot vse.
>
> "Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píse v diskusním príspevku
> news:mailman.1160.1103201737.2877.kladno na sluzby.klfree.net...

Ano