Testovaci vysilani lokalni televize

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Čtvrtek Prosinec 2 13:25:47 CET 2004

On Thu, Dec 02, 2004 at 12:24:20PM +0100, QiQo (Qido Qorex) wrote:
> Ad Traffic: No ono to s tim traffic shapingem neni tak hrozny :))
rikam, ze ma jeste nejake mouchy;-)))

> Ad Pravo: Co se tyce verejny produkce, tak to tezko muze bejt urceny pro
> verejnost, protoze jedinej, kdo na to ma pristup
> jsou cleni klfree.net. Neco jinyho je kdyz pustis neco, co zpracovala
> nejaka 3. osoba. Ale vlastni veci muzes poustet jak a kam se ti
> zlibi(dokonce i na verejnost).Ale jestli se pletu, tak mi to klidne nekdo
> muze vyvratit.
aha, jsem myslel, ze tim chces grabovat televizni signal a ten umoznit
prijimat lidem v siti klfree.... Jinak verejna produkce je, kdyz je to
vic nez nekolik malo lidi. Jen jsem upozornoval na to, ze pravnici
Ceske televize nepovazuji sireni vysilani prostrednictvim pocitacove
site za retranslaci televizniho signalu.

> Ad Testovaci vysilani: Vzhledem k tomu, ze na to stejne moc lidi
> nekoukalo, tak to asi poustet nebudu.
cos tam teda poustel?

Tom