Testovaci vysilani lokalni televize

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Čtvrtek Prosinec 2 12:24:20 CET 2004

Dne Thu, 2 Dec 2004 10:49:25 +0100 napsal/-a Tomas Tichy
<tichy na math.cas.cz> příspěvek následujícího znění::

> Ahoj,
>
>      je to zajimava aktivita, proc ne... Starosti s pretezovanim site uz
> nemame tak velke, vzhledem k tomu, ze traffic shaping si to s Tebou
> vyridi :-D.... sice ma jeste nejake mouchy, ktere potrebujeme doresit.
> Vzhledem k tomu Ti to rada urcite zakazovat nebude.
>
>      Jen tak mimochodem male (oficialni) info od pravniku Ceske
> Televize...
> jedna dobra a jedna spatna zprava:
> - dobra - koncovi uzivatele nemusi platit koncesionarske poplatky...
> - spatna - tohle povazuji za verejnou produkci - tedy pokud nemas
> [...]

Ad Traffic: No ono to s tim traffic shapingem neni tak hrozny :))

Ad Pravo: Co se tyce verejny produkce, tak to tezko muze bejt urceny pro
verejnost, protoze jedinej, kdo na to ma pristup
jsou cleni klfree.net. Neco jinyho je kdyz pustis neco, co zpracovala
nejaka 3. osoba. Ale vlastni veci muzes poustet jak a kam se ti
zlibi(dokonce i na verejnost).Ale jestli se pletu, tak mi to klidne nekdo
muze vyvratit.

Ad Testovaci vysilani: Vzhledem k tomu, ze na to stejne moc lidi
nekoukalo, tak to asi poustet nebudu.

Prijemny zbytek dne. QiQo

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)