Testovaci vysilani lokalni televize

Jerry! promne na centrum.cz
Sobota Prosinec 4 09:32:37 CET 2004

Právo? Pouštěj ty tři dokumenty klfree co tu mam :) Doufám že si na to nikdo
nebude dělat nároky.. Je to dostatečně akční a některejm to nažene do krve i
adrenalin :))

Jerry!

"QiQo (Qido Qorex)" <qiqo(cut-nospam)@sendmail.cz> píše v diskusním
příspěvku news:opsidomucc1skkkk na news.klfree.net...

Daląí informace o konferenci Kladno