Rychlost?

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Úterý Říjen 7 15:23:10 CEST 2003

Pokud mohu jen neco dodat. Snazime se s nasim ISP vyresit prechod na jinou technologii, jak z jeho vlastnich zdruju, tak ze zdroju jinych firem. Do ctvrtka bych mel mit vyjadreni od jiste zahranicni firmy, jak by vypadal dodavka jejich optospoje.

Mohu zde prohlasit, ze cele predstavenstvo Klfree dela pro zajisteni spolehlivosti site (tedy spise s vyresenim zpusobu odberu konektivity) vse co dovede. Jsou jiste dodaci lhuty, ktere jsou pro nas neprijatelne. Snazime se to tlacit co jen muzeme dolu. Jak jsem rekl ve ctvrtek budeme moudrejsi.

Chapu vas, ze soucastny stav pripojeni je zalostny. Jak ale spravne podotkl Viperx je potreba zjistit, zda neni problem nekde u vaas na lokale, ale na druhou stranu clovek, ktery je pripojen na Vodarenske ma stav take spatny. Jak rikam, snazime se to resit a ja doufam, ze vec dopadne dobre.

Za KLfree.net
Beny
  "Vladislav Schindler" <sindla na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku news:mailman.2.1065526193.1491.kladno na klfree.net...
  Vazeni,

  poridil jsem si antenu a kartu za docela dost penez. Sliboval jsem si od KLFREE neco jineho nez vypadky v sobotu odpoledne a vecer a kdyz uz to konecne funguje, tak rychlost dial upu je proti KLFREE jako pevná linka proti 9,6 kb. (pro pametniky - i takova byvala rychlost modemu) Cim to je?

  S pozdravem

  Vladislav Schindler

  ---
  Odchozí zpráva neobsahuje viry.