Nebyl nalezen subjekt

Viperx viperx na seznam.cz
Úterý Říjen 7 15:58:56 CEST 2003

Villiku velice se ti omlouvam ze ti neprisel emnail oznamujici vypadek. Ale zapomel jsem si te pridat do skupiny KlFree.

Jabber skutecne nefunguje. Je to jeste dozvuk predelavani topologie. Nebyli jste nahozeny vsechny sluzby. Na vsem se usilovne pracuje a snad bude vse co nejdrive funkcni.

Viperx
  "Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku news:zOV11lNjDHA.2476 na redwarf...
  Uzivatele KlFree byli upozorneni

  To bych se chtel zeptat jak, dozvedel jsem se to pozdeji, ne predem a az kdyz jsem se dostal na IRC a zeptal se.
  Jabber -oficialni komunikacni prostredek - nefunguje, a maily se nepouzivaji, na webu take zadnou zminku nevidim.
  Chapu problemy, ale ta komunikace by se mela nejak vyresit

  Vilik
    "Viperx" <viperx na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku news:h4AWmONjDHA.2588 na redwarf...
    Skutecne jsou nyni problemy s konektivitou. Tyto problemy se usilovne resi. Je problem v zaruseni WiFi pasma a tudiz je potreba jina technologie na odber konektivity.
    V sobotu byl delsi vypadek z duvodu predelavani topologie. Uzivatele KlFree byli upozorneni. Bohuzel se vypadek protahl dele nez jsme ocekavali.

    Bylo by dobre take uprestnit kde jste pripojen a udat Vase clenska cislo. Pak mohu zjistit v cem je problem s rychlosti. Me to totiz funguje cca 256kbps nyni.

    Viperx
      "Vladislav Schindler" <sindla na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku news:mailman.2.1065526193.1491.kladno na klfree.net...
      Vazeni,

      poridil jsem si antenu a kartu za docela dost penez. Sliboval jsem si od KLFREE neco jineho nez vypadky v sobotu odpoledne a vecer a kdyz uz to konecne funguje, tak rychlost dial upu je proti KLFREE jako pevná linka proti 9,6 kb. (pro pametniky - i takova byvala rychlost modemu) Cim to je?

      S pozdravem

      Vladislav Schindler