Nebyl nalezen subjekt

Jenik mracek na stromc.cz
Úterý Říjen 7 17:44:42 CEST 2003

taky jsem si poridil PC , anteny, karty, v hodnote nekolika 10tek tisic korun
sliboval jsem si taky od klfree neco vic, ze to bude lepsi nez modem
ale je fakt ze se porad nic nedeje.

ja ti reknu co se deje
shanime kde sezenem 80tisic korun na optiku, aby jsme mohly natahnout spoj z kokosu.
sedime po nocich na strechach a propojujeme pater aby sme dostaly internet tam kam je potreba, misto toho aby sme se valely ve vane, ci s zenama v postely.
snazime se proto delat vsechno, nekdo instaluje nekdo konfiguruje, nekdo nespi, nekdo sedi doma a stezuje si.

az se nam podari napichnout na kokos optikou, tak to bude nadhera.

tak prosim panove vydrzte,
zatnete zuby
obleknete se do monterek
prestante chvily pracovat a venujte cas klfree.

pro vladu shindlera : jake mas ID ? nick ?
takhle pises jako nekdo kdo neni pripojen, nejak si te nedokazu zaradit.

jenik

  "Vladislav Schindler" <sindla na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku news:mailman.2.1065526193.1491.kladno na klfree.net...
  Vazeni,

  poridil jsem si antenu a kartu za docela dost penez. Sliboval jsem si od KLFREE neco jineho nez vypadky v sobotu odpoledne a vecer a kdyz uz to konecne funguje, tak rychlost dial upu je proti KLFREE jako pevná linka proti 9,6 kb. (pro pametniky - i takova byvala rychlost modemu) Cim to je?

  S pozdravem

  Vladislav Schindler