Re: Ach jo, kdo nás nemá rád?

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Úterý Květen 20 23:39:31 CEST 2003

1000
04 -0000

Stando super. Drzim palce at na to prijdes. Jinak jsme nasly asi dobry zdroj
na Dlinky. Cenu by jsme mohli vedet zitra, myslim ze budes prekvapen. Ten
clovek jeste slibil i technika, pokud neco nepujde. Dobry pristup. Zitra je
seznamime s nasim problemem.

Jinak je to divne na tom sidlisti. Mozna nas fakt nekdo nema rad.

Jetson <jetson na iol.cz> píše v diskusním
příspěvku:kjEjRcxHDHA.2408 na redwarf...