Ach jo, kdo nás nemá rád?

Jetson jetson na iol.cz
Úterý Květen 20 23:30:27 CEST 2003

Fakt už nevím. Právě jsme s Frantikem (bez úspěchu) řešili nějaký rádiový
problém na AP a je to šílené. Nebylo dokonce možné ho dálkově restartovat.
Buď je to problém Waskkovo pětkrát odraženého signálu (Waskko vyjádři se
prosím, jestli jsi něco velkého sosal v době mezi 23:00 a kdoví kdy to
skončí), nebo je to návratem mrx z dovolené. V každém případě jsem alespoň
těch 3 hodin od svého příjezdu opět utopil v experimentování s DLinkama a
zase jsem o krůček dál. Ještě přeprat to routování tam i zpátky a bude to i
použitelné.
Jetson