Re: Re: Ach jo, kdo nás nemá rád?

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Úterý Květen 20 23:53:34 CEST 2003

   A jeste jedno zjisteni ... ten nas problem s obcasnymi vypadky asi
neni DLINKama. Pred chvili zkusil Jetson vypnout ten svuj ... a zadna
zmena k lepsimu. U sebe jsem ted misto DLINKa nahodil SMC-cko ... a
taky nic (tedy, diky "tvrdosti" SMC-cka par paketu procpu, ale
opravdu je "par"). Dle statistik u nas nezije skoro nikdo ... takze
nema kdo posilat spatne pakety... A zaverem jeste jeden postreh - na
mem "AP-klientovi" jsem v jednu chvili nachytal vic paketu, nez
odeslo od Milana. Hmmmmm :-(((((

Frantik

Reklama:
"auto-plus". Ověřená kvalita ojetých vozů. Obsáhlá fotodokumentace ke kaľdému vozu. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance