adsl

Palkin palekj na seznam.cz
Úterý Květen 20 20:37:56 CEST 2003

S tim adsl to nemyslis vazne, me ted beha net po 10 hodine rychleji nez
nejrychlejsi konstelace ADSL

Kamos ho ma votvovicich a kdyz stahuje 20kB/s tak tvrdi ze mu to jede... a
ja stahoval slackware-live 50kB/s....

Palkin
"Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz> píąe v diskusním příspěvku
news:mailman.275.1052771894.814.kladno na klfree.net...
Dne 12. květen 2003, Jan Šíma, <simaj na email.cz> napsal:

> Co takhle nabídnou nevěřícím tomášům jeden zkušební měsíc zadarmo, bez
> jakéhokoliv poplatku. Ať viděj jak to běhá.
>
> Mě to zase tak levné nepřijde, nákup karty+antény, 2tisíce jako vztup do
> združení a ještě 350-500 měsíčně. Za nějakou negarantovanou linku. Když od
> léta by tu mělo být ADSL 512/64 za 1.500,-Kč měsíčně od ČTc. Když se na to
> složej 3 lidi v paneláku, tak každý má za 500Kč 170kb lajnu jen a jen pro
> sebe.

Pro sebe??? ADSL???? Tak to je nejlepsi vtip dneska. Zkus se podivat
na pojem "agregace". I kdyby se hodne rozsoupli a hodili za vyse
uvedenou cenu agregaci 1:20, tak po porad vychazi pomalejsi nez nase
planovana linka. A uz vubec nemluvim o nutnych podminkach pro
spusteni ADSL (maximalni vzdalenost od ustredny, ...atd.)

Frantik

Reklama:
Připrav se na nejpříąernějąí záľitek v ľivotě na
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=46466%26url=http://www.priserky.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.

Daląí informace o konferenci Kladno