Tarify nove generace :o)

Radek pogl na seznam.cz
Pátek Květen 9 11:44:53 CEST 2003

> ??? Jen drobny dotaz. On jeste nekdo "mladsi" pouziva doma pevny
> telefon? A pokud ne, tak minimum (alespon do nedavna) bylo 190,-Kc za
> telekom-pausal.

Ja zas neznam moc lidi, kteri by doma tu pevnou linku nemeli (a chteli
se ji zbavit) a na net pouzivaji normalne modem a ti narocnejsi ISDN ...
ale je mozny, ze tohle plati pro "starsi" uzivatele nabo tak mlade, ze
to za ne plati ti "starsi" :) ... nebo jak bylo mysleno to "mladsi"?

> Z mych lidi znacna cast po wifi-pripojeni rusi
1000
la
> (nebo aktualne rusi) pevne linky. ...

Jen pro doplneni, aby si nekdo nemyslel, ze tu prezentuju nazor kdo vi
jak velky skupiny ... jedna se o 5-6 lidi, ale myslim si, ze jinde by ta
situace mohla byt podobna.

> Neznam aktualni situaci jinych operatoru (tele2/gts/...),
> ale u telecomu se na 100-ku mesicne za net nema nikdo sanci dostat.

Ta 100kc je opravdu extrem, ale vim, ze co jsme lidem instaloval
connection metry, tak se tak pohybovali mezi 200-300Kc/mesic, ale je
jasny, ze tohle neni vysledek kazdodeniho uzivani, cca 2x v tydnu posta
+ 1 delsi pripojeni o vikendu :) a koncem mesice si proste museli zacit
utahovat opasky :)

Je otazkou, jestli takto prilezitostny uzivatel by byl pro nas prospesny
... ja si myslim, ze jo ... kdyz si vezmete 2 dohromady, kazdy by jel
fixne treba 1/2 garantovaneho minima, paltili by stejne jako 1
"normalni" + by mene zatezovali sit - nevyuzivali by to volne pasmo.

Navic by se asi jednalo jen o uzivatele pripojene k nekomu jinemu pres
UTP (kdo ma na to investovat do WiFi, pro toho uz se urcite vyplati i
ten normalni tarif) ... dale, si myslim, ze "UTP" uzivatel je pro
sdruzeni vyhodnejsi, nez ten, ktery je pripojen pres WiFi - nemuselo se
"kvuli nemu" stavet AP a tak jako tak plati 2.000 sdruzeni.

Ja ale zas takovy prehled nemam, tak to berte opravdu jen jako namet k
zamysleni

Radek