Tarify nove generace :o)

Radek pogl na seznam.cz
Pátek Květen 9 12:45:21 CEST 2003

> Já osobně si myslím (jako čerstvý uživatel naší sítě), že ti,
> co používají
> pevnou na net většinou o wi-fi nemají ani potuchy. Většinou
> ty lidi odrazuje
> neznalost technologie a neinformovanost, finanční stránku
> věci není třeba
> komentovat, protože to si snad spočítá každý. Navíc platím-li
> paušál pevné
> 400, tak to ještě neznamená, že na netu propařím 400.

Taky dost odrazuje ta pocateni cena ... malo kdo je schopen dat
dohromady 10.000Kc a navic nema zadnou zaruku (kdyby se ted pavlii
rozhod odstehovat nebo soukromnicit, tak jsem nahranej)

Me slo hlavne o to, ze kdyz uz v nejakem dome mame WiFi - tak by pro nas
melo byt vyhodne mit tam co nejvic uzivatelu, ikdy by trebas platili min
(vstupni poplatek samozrejme stejny).

Radek