Tarify nove generace :o)

Radek pogl na seznam.cz
Pátek Květen 9 10:35:27 CEST 2003

> a myslis si ze kdyz nemaji 350 na net ze budou mit 10kkc na HW ? :)
>
> kdo ma na to se pripojit musi mit na to platit mesicni pausal :).
>
> Burt

Ne kazdy ma tu smulu, ze musi kupovat WiFi za 10kkc ... napr u nas v
baraku po nikom nechci, aby mi na klientske WiFi prispival (je moje) ...
ja bych si ho koupil stejne, ikdybych tu byl sam a ani nahodou ho
nevyuziju na 100% ...

Mozna I v dalsich panelacich (obvzlast tech vetsich) by se nasli dalsi
useri, ktery by za nizsi cenu (2000 do sdruzeni + par korun za UTP) a
nizsi mesicni poplatek byli ochotni se pripojit.

Je mi ale taky jasny, ze tohle je asi vzacnejsi pripad, ale I tak ...
napr kamarad by jednorazove 10kkc dohromady dal (student si vzdycky
nejak poradi;) ... _ale ne jen pro inet_, mohli by jsme zdilet data a
sluzby mezi sebou a o to se uz snazime par let ... zatim marne ... ale
platit 400 za net mesicne nechce.

Radek