Web pro klfree.net

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Březen 20 17:31:46 CET 2003

> Jako pozehnani bych bral odpoved na jednu z nasledujicich otazek:

Zkusim odpovedet na vsechny.

> * Jake zvolit barevne ladeni? (nebojte, dalsi otazky budou zaludnejsi
> ;)

Ze bych odvolal predchozi tvezeni? :-)

Ja mam rad jednoduchost, tedy vzit jeden ton (treba modrou)
a pouzivat ruzne sytosti barvy. Pismo cerne, normalni pozadi bile.
Jak jsem psal, pokud to bude v nejakem stylesheetu, neni to uplne podstatne
a da se to snadno zmenit. Mozna jeste napad: Jenik ma nejake logo pro
klfree.net, mozna by mohl dodat i jine obrazky, i kdyz mne nenapada, proc
by byly potreba :-) Ale barva by se mohla od toho loga odvijet.

> * Jakou pouzit navigaci? (stacilo by URL na podobne resene stranky)

Budu se opakovat, ale kdyz to tu napisu, snaz se bude diskutovat...

  /--------------------------------------------------------\
  | Dokumenty  |   Titulek                           LOGO  |
  |   WiFi     |                                           |
  |   Drivery  |   Vlastni text, na titulce treba novinky  |
  |   Software |   a nejakej kec pro neznale prvni         |
  | Konference |   navstevniky                             |
  | Pozdravy   |                                           |
  | Blabla     |                  Dat. posl. aktualizace   |
  \--------------------------------------------------------/

2 framy, levy maly navigace, vpravo zbytek
navigace jako strom, mozna zpocatku bude tak malo polozek,
ze muze byt proste celej rozbalenej a neni nutno zadne zabalovani

> * V jakem formatu dudou vlastni data? Jak je na stranky pridavat?
> Mysleno, jestli uz jsou nejake veci sepsane, tak aby se jednoduse na
> ten web dali a dali se pridavat dalsi.

Primlouvam se za co nejjednodussi strukturovane HTML. To zvladne
napsat hodne lidi. Ostatni (treba seznam useru generovany z databaze)
je jina otazka, ted mi jde o dokumenty typu "Vitej, novacku, takhle
se pripojis..."

Ja sam jsem schopnej (cti nejvic ochotnej) generovat dokumentaci typu:

http://www.tldp.org/HOWTO/Wireless-HOWTO.html

Tj. sada html stranek, jednoducha navigace dopredu, dozadu, nahoru, obsah.
Cele jako jeden dokument porad v pravem ramu, v levem framu ve stromu odkaz
na tento dokument.

(Po aplikaci vhodneho stylesheetu se to da prizpusobit nejakemu jednotnemu
vzhledu).

> ... a cokoli jineho, co vas napadne :o)

Stejne se timto mailem uz opakuju. Takze zbytek v mem prvnim rozsahlem
prispevku na tema "Milanova obecna predstava WWW stranek".

> Radek

PS Je skvele, ze jses ochotnej pro to neco udelat.