Web pro klfree.net

Radek Pogl na seznam.cz
Čtvrtek Březen 20 16:55:00 CET 2003

Mam navrh, jestli mi date pozehnani, mohl bych ted pres vikend udelat
takovy prvni nastrel toho webu a nekam ho pokusne vyvesit a dat nekam
i zdrojaky, tak aby mohla probehnout *konstruktivni* kritika zvenci i
zevnitr (mysleno to, jak je to napsane :).

Prozatimni vlastni obsach bych mohl obslehnout z czfree, vetrnika a
co se mi podari najit nekde jinde. Alespon by jsme se mohli zacit
bavit nad necim konkretnim.

Jako pozehnani bych bral odpoved na jednu z nasledujicich otazek:

* Jake zvolit barevne ladeni? (nebojte, dalsi otazky budou zaludnejsi
;)
* Jakou pouzit navigaci? (stacilo by URL na podobne resene stranky)
* V jakem formatu dudou vlastni data? Jak je na stranky pridavat?
Mysleno, jestli uz jsou nejake veci sepsane, tak aby se jednoduse na
ten web dali a dali se pridavat dalsi.

... a cokoli jineho, co vas napadne :o)

Radek

Reklama: