Web pro klfree.net

Radek Pogl na seznam.cz
Čtvrtek Březen 20 18:41:00 CET 2003

Dne 20. březen 2003, MilanK, <milan.krcmar na seznam.cz> napsal:

> Mozna jeste napad: Jenik ma nejake logo pro
> klfree.net, mozna by mohl dodat i jine obrazky, i kdyz mne
> nenapada, proc by byly potreba :-)
> Ale barva by se mohla od toho loga odvijet.

To je dobry napad, jestli mate nekdo nejake obrazy k tematu,
tak by se urcite hodily, bylo by z ceho vyjit. Tak mi je
kdyztak poslete na mail, jen pamatujte, ze mam stale jeste modem,
tak *.BMP prosim neeee :o)

> 2 framy, levy maly navigace, vpravo zbytek
> navigace jako strom, mozna zpocatku bude tak malo polozek,
> ze muze byt proste celej rozbalenej a neni nutno zadne zabalovani

Ju, to vypada rozumne, jen ja osobne prilis frameum nefandim, ale
uvidime, jak se to vyvine ... v tomhle pripade by byli asi vhodnejsi.

> Stejne se timto mailem uz opakuju. Takze zbytek v mem prvnim
> rozsahlem prispevku na tema "Milanova obecna predstava WWW stranek".

Diky za vsechny navrhy, zkusim vsechno co tu zaznelo nejak zohlednit
zkloubit a "zprumerovat", jestli tu uz nekdy driv na tohle tema
probehla poobna diskuse, tak me na ni kdyztak upozornete.

Radek

Reklama:
Zahraj si online hry a vyhraj Nokia 3650 a dalších 99 cen. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=43806%26url=http://www.razdva.cz/~seznam