Re: Milanova obecná představa WWW stránek

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Středa Březen 19 12:18:30 CET 2003

No jsem rad, ze se tu rozhorela diskuse na tema Nas webik. Je to moc dobre.
Na vcerejsi seanci u Jenika jsme sice toho az tak moc neprobrali, ale bavili
jsme se vcelku o tom, ze je fakt uz potreba nejaky ten webik udelat. Aby si
o nas mohli nasi budouci clenove pocist, co je treba udelat, aby se mohli na
nas pripojit, atd. vsak vite. Jenik nastinil, ze by byl sam ochoten neco
udelat, ale ja si myslim, ze ten kluk uz ma prace az nad hlavu. Pokud je
nekdo schopen me vysvetlit co mam udelat rad se neceho chopim, ale grafiku
po me nechtejte. Nejsem v tomhle oboru nejak dobrej.

Jinak se opet pokousim probrat tabulkou nastaveni vykonu na Edimaxu. Jirka
Hula me poslal dalsi odkaz na podrobnejsi nastaveni
http://www.mumbler.org/wap.html    , ale je jeden problem.Edimax co mam ja
je z vyroby nasteven na EF coz je 12,6mW a podle wifi kalkulacky to je 11dB,
jenikovo AP je na DD coz je 14,2dB. (26,8mW). Pokud je to tak, jak si
myslime s Jenikem, tak neni stejny vykon cipsetu v AP. Poste to na konci
vyladi tak, aby to melo 14dB (26,8mW) pomoci te hex. zkratky. Takze tedka je
treba odhadnout jak se pohybovat v te tabulce. Tedak jedu treba vykonem F8
coz je 5,5mW, Assu jede na tulipa na 300kB/s.

Dozvedel jsem se dalsi vec. Vykon z AP se nasobi ziskem anteny!!! Takze se
nescitaji hodnoty vykonu AP+antena-konektory, ale nasobi se vykon AP v mW
ziskem anteny v dB, takze pokud jedu na 100mW z AP*5dB na vsesmerovce po
odecetu, tak jsem na 500mW, coz je 27dB. Ale je videt, ze staci vykon i
5,5mW, jako tedka. Chtelo by to fakt uz nejakym zpusobem zmerit co nam z
toho leze.

Beny
777/636569
ICQ 170499804