Re: Milanova obecná představa WWW stránek

Radek Pogl na seznam.cz
Středa Březen 19 11:31:09 CET 2003

Dne 19. březen 2003, MilanK, <milan.krcmar na seznam.cz> napsal:

> PS Abych odpověděl Radkovi, pokud se již nestalo: bojím se, že
> něco, čemu se říká "framework", je zbytečně rozsáhlé a příliš
> bude zasahovat do a diktovat koncepci každého dokumentu.

To co jsem sem daval, tak tomu se urcite neda rikat framework :) ...
je to jen logicky nastin struktury stranek modul->stranka X deasign.
Oddeluje grafiku, logiku a obsah ... a dale je tam sada nejakych
casto pouzivanych funkci a operaci v PHP (alespon ty co s oblibou
pouzivam ja :)

* grafika je dana sadou php-procedur, html-sablon a CSS stylu.
* logika - je dana modulem, ten urcuje, jakym zpusobem se zobrazuji
dane stranky pod nim - muze cist data z XML (not implemented jet:),
ze strukturovaneho souboru, DB nebo ze statickeho HTML, ktere
NEJAK/NIJAK "prechroupe" k obrazu svemu.
*forma obsahu je tedy dana pouzitym modulem.

Sprava uzivatelu je odladena v MySQL, ale driv jsem pouzival i
soubory.

V zasade by nemel nikomu nic diktovat, ale jista omezeni tam
samozrejme sou ... ale na druhou stranu, to by se samozrejme dalo
upravit k obrazu "nasemu".

Radek

Reklama:
Zahraj si online hry a vyhraj Nokia 3650 a dalších 99 cen. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=43806%26url=http://www.razdva.cz/~seznam