Hromadna reakce na minule prispevky

Radek Pogl na seznam.cz
Úterý Březen 18 12:47:52 CET 2003

Zdravim, ja jsem tu novy a teprv se rozkoukavam, ale nevidim
duvod, proc bych mel na prispevek Frantiska nadavat ... prave naopak.

Dne 18. březen 2003, Vanek Frantisek, <wifi-kk1 na seznam.cz> napsal:

> Predem ocekavam silne reakce ... a jen doufam, ze me po
> tomto mailu nevyloucite z teto konference:

To ja take doufam :)

> - nase cast "sidliste-Krocehlavy" chce byt vzdy NEKOMERCNI a alespon
> na zacatku NEZISKOVA (zisk v budoucnu z napr. WebHostingu apod.)
> muze uhradit cast provoznich nakladu site.

Ja jsem z Rozdelova a rad bych, kdyby to i zde to mohlo fungovalo v
tomto duchu.

> - myslenka CzFree je hezka, ale nekdo musi hradit provoz (HW apod.).
> Ted to hradi nekteri clenove ze sveho, coz lze delat na pocatku pri
> male sitce a prvotnim nadseni. Pro dlouhodoby provoz je nutne
> spolecne financovani. ...

Do otazek financovani a organizace moc nevidim a jsem si vedom ze muj
postoj je naivni a nadsenecky, ale je jasne, ze nejaka organizace
vzniknout musi a tento nasti se mi zda rozumny.

> - z duvodu lepsi podpory koncovych lidi by asi bylo vhodne, aby po
> meste mohli vznikat "oblasti" (treba kolem jednoho AP nebo v ramci
> jednoho sidliste). Tyto oblasti by byly striktne neziskove. ...

S duvody pro vznik oblasti take souhlasim a navrch bych pridal jeden,
ktery zaznel na prezentaci czfree.net na openweekendu. A to,
snadnejsi, bezpecnejsi a pruznejsi administrace.

> - kdyz bude pripojeno jen par nadsencu, bude vznikat od ostatnich
> lidi v "nami pokryte oblasti" poptavka po internetu u komercnich
> ISP a ti nas drive nebo pozdeji vytlaci (viz MRX). Jedina sance
> je plosna nabidka pripojeni vsem kolem sebe (zadny ISP se
> nepohrne do oblasti, kde uz sitka ve velkem bezi a je levnejsi
> nez jeho nabidka). Navic - pokud bude nabidka plosna, budeme mit
> mezi sebou nejen technicke nadsence, ale i par ekonomu, pravniku
> apod. ... a to se moc hodi.

Ja osobne se teprv snazim pripojit, ale s polu s tim bych velice rad,
kdyby se mi podarilo pripojit i dalsi lidi z naseho domu (idealne
vsechny ;-) ... naivni uzivatele - ne-nadsence ...  je mi jasne, ze s
tim se objevuje rada problemu, ale rad bych vynalozil usili, aby je
podarilo prekonat.

> - v ramci vetsi site si snaze najdete oblast "hrani" (SW, HW,
> multicast-provoz, atd.), ktera vas zajima a ziskate mnohem vetsi
> zkusenosti s provozem.

Pro me je primarnim duvodem se zapojit, prave to ziskani zkusenosti a
"hrani" si :) ... ale prave pro ty bezne uzivatele je toto vec
nepodstata a jednoznacne na prekazku ... Kdyby tento projek po case
nedej buh zkolaboval (at uz z jakehokoli duvodu) ... zamacknu horkou
slzu, ale muj ucel to splni, ale naivni uzivatele, ktere bych
pripojil ja by me nejspis meli za podvodnika ...

No a zaverem zdravim vsechny a preji hezky den!

Radek

Reklama:
Vyuzijte mimoradne breznove akce a stante se ZDARMA kosmetickou poradkyni. Ziskate tak 30% slevu na kosmetiku Oriflame a dalsi vyhody! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=45575%26url=http://www.oriflame.cz