Hromadna reakce na minule prispevky

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Úterý Březen 18 12:55:22 CET 2003

tak jsem si to precetl

kamenovat te nebudemem , protoze mas vesmes spravne nazory. Da se rici ze tvuj model je realizovatelny. Myslim si ze takhle by to udelat, nikomu sem svoje nazory necpal, a abych se priznal tak to co sem v HQ nadhodil byla jen myslenka, ktera byla pouze k popremysleni.

Myslim ze se domluvime, je treba si pouze presne stanovit hranice. A hlavne uz se konecne na necem dohodnout, protoze jak mam rict sousedce co sme kdyz nic nejsme a jak ji mam rict kolik, kdyz ji nemuzu ani pitomy papir o zaplaceni.

Sem pro rozdelit na pidisite , respektive pidi AP , ap komunity, rikejme tomu jak chcete. Tak jak popisoval frantik.

Propojime se samy. Ale pochybuji ze by ap s 10 userama mnelo love na to prebudovat svuj repeater (toto je ta nejhorsi moznost pripojeni, tak mne nenadavejte) na smerovy spoj a svuj repeater predelat na full AP.

IMHO rikam ze je potreba jen presne stanovit hranice. A je dobre resit problemy v ramci jednoho AP. Tak jak to ted asi delam s benym.

Enom by mne zajimalo jak by na tom byl user typu milan, ktery je soucasti dvou ap , ted uz trech, a je jako koncovy bod. To jako bude davat prispevek na jednotlive ap ke kterym je pripojen, nebo si jen vybere to ktere mu vyhovuje, i kdyz je vlasne jako ap se spoustou smerovych spoju a my budeme prispivat jemu, nebo prispeje vybranemu ap.

Mno myslim si ze je potreba definovat typy useru. Samozrejme ty co sou na konci treba jako mostock nic neresily. Proste mne zkontaktoval ja mu hodil po panelu kabel. A bylo je online za min naklady. A ja ted resim co po nem mam chtit. Jestli prispeje benym , nebo mne, kolik ? atd.

Myslim ze sem plkal. Dost.

Jeste, pozn: Frantiku, az zase budeme prist nekde na nejaky seassion, tak prosimte, muzes mluvit otevrene a primo. At vime na cem sme. Ja taky nic nezabaluju , nejsem dobry politik :)). Myslim ze nejaky spolecny pivko by to zpravilo. No neber si to hlavne osobne.

ciao