Vykon Edimaxe

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Úterý Březen 18 11:05:19 CET 2003

Chtelo by to asi vic informaci, pripadne odkaz na nejakou dokumentaci, ze
ktere to ctes. V tom Edimaxu se micha vice veci dohromady, jedna je vykon
na konektoru (dBm), druha je vykon vyzareny interni antenou (dBm+dBi). Neni
mi jasny, jak to je. "Side Lobe", cesky postranni laloky, se tykaji
vyzarovaciho diagramu anteny.

Uz jsme spolu mluvili o mereni. Nejlepsi bude dostat omezenim CTU tak, ze
se spektrakem zmeri vystup wifizarizeni (kart, apecka, atd.), dale se vyjde
ze zisku anteny udavaneho vyrobcem a odhadu ztraty na vedeni. To je asi
nejpresnejsi stanoveni vyzarovaneho vykonu, jake jsme s nami dostupnou vybavou
schopni udelat.

Navrhuju se s tim zatim moc netrapit a domluvit nekdy merici session
s Jetsonem. Ja bych potreboval svoje karty taky zmerit.

Milan

On Tue, Mar 18, 2003 at 10:43:47AM +0100, Kostečka Tomáš wrote:
> Tak tu prolejzam vsechny tabulky a porad cucim na ten vykon Edimaxe. uz jsem psal i na konferu po tom co psal Jenik.
>
> Neni me jasny tohle. Edimax ma u vykonu napsano Trasmitssion Power: 14dBm (Normal) @ - 30dB Side Lobe
>
> Pokud bylo jako defalut nastaveno EF coz je podle nejaky tabulky 56,4mW (Hexadecimal) pak pri nastaveni na 80 jedu na 100mW jen z Edimaxu????? Plus antena 8dB - kabel kon. bleskojistka. To pak vysilam jako Mrx. Honem neco zjistete, at to muzerm upravit.

Podle meho skromneho nazoru nemaji bezne prodavana APcka vystupni vykon
(konektoru) 20 dBm, ale spis tak 15 dBm. Delaji se i silnejsi, napr. Zcomax
prodava kartu 23 dBm (200 mW), ale to je vyjimka.