navrh

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Březen 13 12:53:12 CET 2003

Přesně tak, některý Tvý nápady - vlastně většina - jsou děsný :-)

Například nápad vztahovat si konstatování o tom, že je mapa pomalá, na sebe.
Jseš totiž vedle. To, že novým lidem dám najevo, že vím(e) o nedostacích naší
mapy, ještě neznamená, že za to můžeš zrovna Ty. Mapa _je_ pomalejší než
to, co je k mání na různých obecných mapových serverech, tak jsem mu řekl,
že o tom víme a snad s tím něco uděláme. Taky tam byla zmínka o tom, že jsme
rádi vůbec za nějakou mapu.

MilanK

PS Pro ostatní: Jeník mne přece jen zná líp než většina z Vás, takže snáz
   pochopí, jakým tónem to bylo míněno.