Další díl instrukcí o tom, jak konferovat

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Březen 13 12:13:46 CET 2003

Ahoj, následuje pár malých připomínek k používání konference. Jednoduše
Vás budu otravovat dalšími požadavky :-) Nikomu nenadávám, tak se nezkoušejte
omlouvat, jen to zkuste brát přístě v potaz.

(1)

Pokud dáš "odpověď (všem)", tak se Tvůj nový příspěvek naváže na přespěvek
původní. Archivy konference to rozpoznají a sdruží vše do jednoho threadu.
Podobně některé mailové programy. Proto je vhodné, aby odpověď byla na téma
původní zprávy. Pokud chceš připsat něco nového, vytvoř novou zprávu
s novým subjectem. Prostě nebuď línej a rozděl to na dvě: na reakci
původnímu tématu a na nové téma. Příklad: zpráva o AP uprostřed diskuse
o neziskové organizaci :-)

(2)

Nebuď línej a při odpovědi, kdy Ti mailový klient vloží původní zprávu do
nové, odmaž z původní to, co není pro Tvoji odpověď podstatné, tj. většinou
rekace druhé, třetí atd. zpátky, aby to nevypadalo takhle:

    Router restartován.
    Asi blbne novej ovladač.
    Milan
    > Ten router je přece u Milana.
    > Milane, nahoď si to Tvoje železo!
    > Jeník

Stačí něco takového:

    Router restartován.
    Asi blbne novej ovladač.
    Milan
    > Ten router je přece u Milana.
    > Milane, nahoď si to Tvoje železo!
    > Jeník

Milan

PS Podobnost jmen v úryvku je čistě náhodná :-)