navrh

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Čtvrtek Březen 13 12:03:53 CET 2003

Uplne sem to takhle nemyslel
Nechci projednavat konkretni věci
Ale vklidu probrat co chceme a co do toho chceme dat

Mimochodem sem to jenom ja kdo chodi stakovyma desnyma napadama ?
Mozna ano, protože zatím kritizujete jenom moje napady, ještě sem tedy neslysel nekoho jineho kter by prisel a řekl chci to takhle, zatím jenom to co si myslis je spatne.

Chci tedy pokud někdo rekne ze se mu to nelibi tak at udela vlastní navrh.
Mam pokazdy depky, když slisim mapa je pomala, ten tvuj napad se neda realizovat :)

-----Original Message-----
From: pavel.kappler na email.cz [mailto:pavel.kappler na email.cz]
Sent: Thursday, March 13, 2003 12:00 PM
To: Jan Mracek; kladno na klfree.net; milan.krcmar na seznam.cz
Subject: Re: navrh

Dobrá.
Tak to chce jen přesné vymezení, které prostředky jsou financované připojenými usery a které všemi. Mě se to zdá takhle pojaté good.

P.

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX
ŠPIČKOVÁ KVALITA - zavádíme ISO 9001
GARANCE NEJNIŽŠÍCH CEN - PC + monitor již od 11.990!
k ADSL zdarma webkamera či USB flashdisk http://www.email.cz/dexx