rekce na MilanaK

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Čtvrtek Březen 13 12:46:46 CET 2003

Milane, chvilema sem ti i prestaval verit
Protože sem opravdu nevedel jakeho si nazoru a nevedel jsem jak se ktomu stavis.
Nesnasim zatajovani.

Zavidim ti tve vyadrovani :).

> sídliště. Změnil jsem názor, nechtěl jsem mít doma AP, když
> vzniká kousek ode mne. Teď vidím, že bude mít trochu jiný
> účel, takže to není úplně duplikování úsilí.
Tohle malinko nechapu jak to myslis.

Mimochodem, včera sem taky zazil mensi foopa. Vůbec sem nevedel ze tam u frantika to funguje takhle.
Nebylo od nej fer ze nam tedy nesdelil co ma a co chce. Ze se vyadril az na schuzce. Da se rici ze jeho pritomnost včera nebyla vůbec potreba tak jako mrx.

Mno ale myslim si ze je chyba ze sme se včera nezeptaly mrx na podstatny věci rovnou, když tam tak mezi nama stal.