rekce na MilanaK

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Březen 13 12:58:57 CET 2003

> Tohle malinko nechapu jak to myslis.

Dlouho jsme se (v lednu) dohadovali, jestli bude AP u mne nebo u Cooka.
Kdyz se rozhodlo, ze u Cooka, nekonal jsem zadne aktivity pro to, aby bylo
take u mne, u Cooka by to stacilo. Jenze ted bude u Cooka (presneji
v Ukrajinsky) komercni AP a navic pravdepodobne nepokryje vsechny zajemce.

> Mno ale myslim si ze je chyba ze sme se včera nezeptaly mrx na podstatny věci rovnou, když tam tak mezi nama stal.

Ja jsem si musel odbehnout, kdyz jsem se vratil, tak jsem chtel prerusit
debatu a otocit to na Mrx, jenze on jako na potvoru zrovna odesel. Skoda.

Jeste se s nim zrejme uvidim, tak s nim zkusim neco domluvit.