rekce na MilanaK

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Čtvrtek Březen 13 12:27:51 CET 2003

Beny kdo to ma cist :)
Se asi dneska nebudu nudit v buse :).

-----Original Message-----
From: Kostečka Tomáš [mailto:kostecka.tomas na seznam.cz]
Sent: Thursday, March 13, 2003 12:28 PM
To: Milan Krčmář; Jan Mracek
Cc: kladno na klfree.net
Subject: rekce na MilanaK

Par veci k tomu co napsal Milan.

Proc jsme se sesli vi kazdy. O tom, ze se Mrx odpojil a ze se k vuli tomu bude vlastne delat schuzka, bylo vsem jasne. Ze jsme to pojali, jako nejakou ustavujici schuzku Klfree me napadlo, az kdyz jsem premyslel o budoucnosti site.

K Fratikovi bych dodal asi toto. Jeho uloha je jasna. Pokud v oblasti Sidliste nevyrostlio zadne funkcni AP, tak se sam snazil o to nejakym zpusobem zpunktovat lidi k tomu, aby se dali dohromady, udelali sit a pak se nejakym zpusobem napojili do netu. Myslim, ze pokud bych bydle nekde na sidlisti, tak uz mam davno nejakou svoji vlastni sit. V tom je vyhoda sidliste, lidi si videj skoro do ust a neni moc velky problem lidi spojit. Jsou vyjimky, ja vim Frantiku. Takze si myslim, ze pokud by bylo AP uz na MIlanove strese davno, tak by mohlo aspon cast sidliste komunikovat na klfree. V tom si myslim je ten problem, ale pokud jsme cekali na to, az jak dopadne Mrx s AP u Cooka repsektive v Ukrajinsky, tak se nemuzeme divit, ze podobne site vznikly. A nemyslim si, ze jsme toho pro budovani klfree udelali malo. Milane takhkle to neber. Myslim, ze se prace udelalo dost a pokud by byl web, kde by se daly vsechny informace nejakym zpusobem dobre zverejnit, tak by to bylo videt i navenek. Ja sam se tohoto ukolü zhostit nemuzu, pac nejsem zadnej web umelec.

K financovani site. Myslim, ze napad, jakym zpusobem vybitrat penize na rozsirovani site jsi napsal dobry. Ale mam obavy z toho, aby nas nenapadl bernak z duvodu toho, ze prodavame za prve neco, co prodavat ani nesmime a za druhe za vic penez, nez jsme nakoupili. Ja temhle vecem moc nerozumi, takze pokud to jde, tak jsem pro vybirat penez treba 450,- za kazdeho a prebytek po zaplaceni faktury za konektivitu nechavat na ucte k moznosti. Myslim, ze tak presne to udelam tento mesic. Dam na stranu penize ktere zustanou po fakture.

Tot zatim vsechno. Pokud me neco napadne, tak jeste napisu. Beny 777/636569 ICQ 170499804