vcerejsek

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Březen 13 10:16:45 CET 2003

Ad budovani paterni site

K tomu ti povim asi toto. Vcerejsi schuzku jsem pojal jako vyusteni z
konkretni situace. Jelikoz odeslo dost useru, kteri byly napojeni pres Mrx
na nas a Mrx se stavi ted k budovani AP pro obycejne usery trochu jinak, nez
pred mesici, tak jsem chtel trochu predbehnout dobu a vybudovat AP na
Sidlisti. Vsechno se vlastne tocilo jen okolo AP u Milana. I ta organizacni
vec z toho pramenila, protoze nemuze utahnout vystavbu novych AP jen par
lidi. Proto jsme chteli s Jenikem nejakym zpusobem zacit vybirat penize na
ucet, tak aby se z techto penez mohly zacit budovat konkretni spoje.
Topologie je v soucastne dobe celkem jasna a dana. AP Pavli pro Centrum, ja
pro Krocehlavy a MilanK pro Sidliste. Na tom se asi nic zasadniho nezmeni.
Samozrejme muzem vybudovat dalsi AP, ktera budou vykryvaci, ale myslim, ze
pro zacatek je to postavene dobre. Jen je treba posilit spoje mezi AP
MilanK-AP Beny z duvodu mozneho napojeni skupiny okolo Frantika na Klfree.
To se zatim udela z penez co jsem vybral za konekt na moje AP, ale je jasne,
ze takhle dal se to neda delat. Musime si rici jasne, jestli chceme vubec
mit nejakou sit na Kladne nebo ne. Pokud ne, zanecham vsech moznych aktivit
a necham vse, tak jak to je. Nebudu se ve veci uz angazovat. Samozrejme tem,
ktere jsem napojil na me to pojede dale, ale dalsi usery bych nechal jinym.
Nejsem z tech, kdo chce za sebou neco videt, ale stve me, ze se nedokazem
dohodnout na malickostech, ktere v dusledku znamenaji velke veci.
Beny
777/636569
ICQ 170499804