vcerejsek

jast na atlas.cz jast na atlas.cz
Čtvrtek Březen 13 10:54:12 CET 2003

Souhlas, souhlas a jeste jednou souhlas. Trochu mi mrzi snahy pidiISP hledet
pouze na svuj vlasni prospech a ne na myslenku vybudovani free metropolitni
site. Myslim ze kilco navic nikoho nezabije (mesicne utrati kazdy za
nepotrebne kraviny mnohem vice a neni to ani nikde videt) a poslouzi to
dobre veci. Nebo se muzeme rozdelit na x skupin a kazda si bude shanet
vlastni internet a vlasni klienty ..... a za cas se stejne najdou jedinci,
kteri se budou chtit propojit s jinym jedincem v jine skupine a ....
Ale z jineho soudku, jak jsem vcera rikal mam volneho notebooka, ktereho
bych uvolnil pro potreby testovani pokryti. Je to nejaka 486 s 8MB RAM a
120MB HDD, má PCMCIA sloty a klasicky seriak a paralel. Momentalne jsou na
nem 95ky, ale asi by to chtelo nejaky Linux. Mam take AVAYA kartu, kterou
bych mohl pujcovat s tim notebookem, ale nevim jestli by to chodilo pod
Linuxem. Kdyby se nasel nekdo, kdo na nem rozchodi WiFi a linux (nebo to
nechame pod w95), tak se ozvete. Musim jenom nechat repasovat baterku, aby
to vydrzelo na strese, ale uz by se to dalo v dosahu zasuvky pomalu ladit.