vcerejsek

pavel.kappler na email.cz pavel.kappler na email.cz
Čtvrtek Březen 13 09:48:23 CET 2003

Well - jak jsem včera říkal. Nebudu se vyjadřovat k otázce financí a organizační (společnost, stanovy apod.) - přišel jsem déle, tedy nemám všechny souvislosti. K otázce topologie: myslím, že pro budoucnost je třeba vybudovat páteřní síť směrovými spoji (rychlost, obsazení pásem) - což tedy nevylučuje, spíše naopak, budování na zatím funkčním principu, tedy směrovou komunikaci jen na straně dalšího AP a všesměr/sektor na předchozím. Směrovky se pak postupně můžou dodělat - tady už to závisí na financích. Podstatné si myslím je správná volba AP, aby bylo pokrytí co nejideálnější. K tomu by asi bylo nejvhodnější proměřovat kvalitu příjmu bookem na místě - já mám čas, ale bohužel ne booka. Čili: skloubením Wi-Fi mapy se žadateli/uživateli/funkčními AP a těhle měření lze určitě udělat funkční a spolehlivou síť se správným pokrytím a z ní se pak dá vycházet (směrové spoje) bez toho, aby se poloha AP měnila. Problém konektivity do iNetu je podle mého názoru momentálně dost podružný - během budování a testů se klidně dá vyžít nějakou dobu na rychlosti odpovídající telef. lince; po vybudování kvalitního základu (=páteř) se finální brána dá zařídit IMHO velice rychle - řádově dny (kdyžtak mě opravte, pokud se pletu), tudíž se podle počtu lidí a požadavků na rychlost a měsíční platby dá dohodnout. Ale nejpodstatnější je INTRANET - funkční síť a přehled nad IP. Takhle bych to viděl já.

pavlii
--- Původní zpráva ---
Od: "Jan Mracek"
Datum: 13.03.2003 09:38:07
bylo by skvely kdyby ste nekdo reagovaly na vcerejsek
at dam dohromady nejaky material
milan rikal ze neco sepise, se taky chystam

jenik

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX
ŠPIČKOVÁ KVALITA - zavádíme ISO 9001
GARANCE NEJNIŽŠÍCH CEN - PC + monitor již od 11.990!
k ADSL zdarma webkamera či USB flashdisk
http://www.email.cz/dexx