Mapa je nic moc

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Úterý Březen 11 16:32:33 CET 2003

Jak jsem napsal, mapa ma nedostatky, je to nejakej open-source programek,
neni dotazenej do konce. Dokud se nekdo (treba ja) nevzchopi a neudela to
poradne, budeme muset byt radi za to, co mame. Vylepseni planuju, uvadim
nejvetsi nedostatky, ktere mne opravdu vadi:

- usito na MS Internet Explorer, napr. z Mozilly temer nefunguje a ja
  diky tomu shanim Windows, pokud se chci do mapy podivat
- nejde to upravovat, to treba puvodni autor casem dodela, predpokladam, ze
  mu to bude vadit stejne jako nam
- neni to na velke mapy, ta kladenska je v tomto smyslu velka: interne pri
  kazdem kliknuti nacte CELOU mapu do pameti a pak z ni vyrizne gif, ktery
  posle do browseru, mapa ma cca. 5000x5000 bodu, takze se vetsina stroju
  chova jako "pretizene"

dalsi problemy:

- neumi to merit vzdalenost
- sada udaju o nodu je divna, neco je tam navic, jine udaje tam chybi