Uvodni pozraveni :-)

Jan Vlasak Jan.Vlasak na bull.cz
Úterý Březen 11 14:35:00 CET 2003

Ahoj,
vidis, na to jsem se chtel taky zeptat. Ta mapa ukazuje jinak podle toho v
jakem jsem rozliseni :-(
Takze jeste jednou :-))

Pristehoval jsem se teprve nedavno...
Adresa Holandska 24xx (nevim kolik presne :-). Domorodci tvrdi, ze je to
byvala ubytovna, tak nevim :-)
Mapa ukazuje 2756/3362 na muj barak pri nejdetailnejsim zobrazeni. Krome
toho je hostujici server mapy
asi pretizenej a navic mi schazuje Operu :-( To je zase den :-))

Milan Krčmář <milan.krcmar na seznam.cz>
Sent by: kladno-bounces na klfree.net
11.03.2003 14:17