strestik

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Úterý Březen 11 16:18:03 CET 2003

(Reakce na prispevek weboveho rozhrani)

Ano, mailova diskuse jiz obsahuje archiv pristupny pres web. Ten je vlastne
podobny teto konferenci. Neobsahuje smajliky ani fotky prispevatelu, zato
zase ukazuje prispevky ve forme stromu a ne jednoho dlouhatanskeho seznamu.
Da se vykoukat, kdo na co reaguje.

Jak jsem uvedl, nemusi se to kazdemu libit, nicmene jsem si dal praci s tim
to zkonfigurovat, protoze byly ohlasy, ze takovahle forma bude pro mnoho
lidi lepsi. Uz si nepamatuju, jake moznosti ma Outlook, ja ty prispevky ve
svem klientovi vidim dost prehledne serazene opet do stromu. (Bylo by
divne, kdybych se nechopil prilezitosti trochu popichnout MS produkty.)