PHPRS - dalsi web

Viperx viperx na seznam.cz
Neděle Červen 29 13:15:47 CEST 2003

Me se tenhle Web taky libi. Je potreba jen ho dotahnout do konce... A to je
jen otazkou casu. A myslim ze to bude rychlejs nez u jineho typu webu - dyt
sem muze prospivat hodne lidi. Klasickej web spravuje jen nekolik malo
lidi!!!
To je podle me hlavni vyhoda tohodle webu.

Viperx

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:2zr9K7iPDHA.3096 na redwarf...
> [...]
> nic z toho co tam zaznelo se neudelalo. Pokud muzu mluvit za sebe presne
> co je na jenikove webu me schazelo. Jakekoliv informace o stavu site,
> vsechny mozne i nemozne aktaulity. Nekdo muze rici, ze to je jen pro
vnitrni
> potrebu, ale proc by nemeli lidi venku vedet, ze se tu neco deje. To je
> preci lepci prezentace nez nejaky ustrnuly web, kde je jen napsano, jak se
> propojit a kam zavolat.
>
> Vim, ze na tomto webu nesjou dodelane zasadni clanky. Clanky byly jiz
> napsany, ale z duvodu mozne restruktualizace
1000
 nasi site nebyly vlozeny