PHPRS - dalsi web

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Červen 29 13:08:01 CEST 2003

1000
e.net>

Nevim proc by se tento web nemohl nazyvat hlavnim webem Klfree?

nevim na cem jsete se domluvili na schuzce na ktere jsem nebyl, ale co vim
nic z toho co tam zaznelo se neudelalo. Pokud muzu mluvit za sebe presne to
co je na jenikove webu me schazelo. Jakekoliv informace o stavu site,
vsechny mozne i nemozne aktaulity. Nekdo muze rici, ze to je jen pro vnitrni
potrebu, ale proc by nemeli lidi venku vedet, ze se tu neco deje. To je
preci lepci prezentace nez nejaky ustrnuly web, kde je jen napsano, jak se
propojit a kam zavolat.

Vim, ze na tomto webu nesjou dodelane zasadni clanky. Clanky byly jiz
napsany, ale z duvodu mozne restruktualizace nasi site nebyly vlozeny
(zatim). Ja jen doufam, ze k zadnemu rozkladu site Klfree na dve casti
nedojde a schodneme se na vsech dulezitych otazkach.

Zatim Beny.

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.12.1056883717.844.kladno na klfree.net...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.