Re: komentáø ke èlánku: Sbírka na ROUTER

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Červen 29 12:08:30 CEST 2003

Penize byly potreba vybrat hned, proto  jsem pristoupil k tomuto postupu.
Stejne jako jsme jednali operativne v otazce konektivity, tak jsem chtel
jednat i ted. Problem je s tim, ze po vybrani penez se tu rozhorela diskuse
o tom, jak se postavit k frantikovu sdruzeni. Jsem docela rad, ze koupe
desky i procesoru Milanovi nevysla. Ty penize jsou momentalne u Milana. Do
doby nez dojde k dohode mezi Klfree a Frantikem ohledne sdruzeni se na nic
nepouzijou. Pokud nekdo z tech kteri penize uz poslali  je mmt. chce vratit
muzu to zaridit.
Cenu za konektivitu jiz neurcuji ja. Linku Moposu jiz nemame. Vse se dela
prepoctem z celkove ceny. Pokud chce nekdo cenu zvysit, at si ji zvysi. Ja
mu do toho kecat nebudu. Pravda je, ze penize zatim porad vybiram ja. Tedy
spise zatim nedoslo k dohode s Frantikem, jak se bude ted resit platba.
Jestli pltait na frantikuv ucet ci na muj. Zatim ani nevime, jak dopadne
dohoda mezi nami a Mrx a vlastne ani nevime, jak dopadne Klfree jako celek.
Doufam, ze ti co slibili nejaky postup, jak z krize Klfree ven, tak ucini.
Rikam na rovinu, ze nejsem moc daleko od toho objednat si ADSL od Telecomu.
Zarizeni prodam Hulovi a budu jeste ve vate.

Zdar Buh

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:yLgiM4gPDHA.3096 na redwarf...

http://www.klfree.net/!phpRS/comment.php?akce=fullview&cisloclanku=200306200
> 1

> To, ze neni zatim dostupny zadny prehled o vydanych financich, je
samozrejme
> chyba, ale nemam pocit, ze bych dal penize na "bezdomovce", protoze Beny a
> Frantik maji v tomhle moji duveru, ze takovy prehled BUDE a bude OK! (ja
> vim, ze jsem povahou duveriva naivka ;)))
>
> Jinak, platit tohle navysenim ceny za
1000
 konektivitu se mi take nezda jako
> [...]
> byli znevyhodneni "stari" uzivatele, kteri by dlouhodobe zaplatili asi
> mnohem vic, nez ty 2.000kc (ono se to postupne po nejaky dobe poscita) ...
> navic, doufam v to, ze az se pomery ustali, tak budu moct dat trvaly
prikaz
> k pladbe a nebudu muset hlidat kalendar, jestli a kolik mam zaplatit.
>
> A take neni pravda, ze by v tomto pripade vsichni neprispeli stejnou merou
> (pokud ten poplatek samozrejme zaplati vsichi!!!) ... az se bude platit
neco
> jineho priste, tak to "zaplati" nekdo jiny a ne zase ja viper a pavlii :)

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.