Re: komentáø ke èlánku: Sbírka na ROUTER

Viperx viperx na seznam.cz
Neděle Červen 29 12:39:25 CEST 2003

1000
tulip.klfree.net/mailman/private/kladno>

Tady je doopravdy potreba pruznost!!! Vemte si jaky to bylo kdyz jsme jeli
od Moposu
128kbps. To byl upnej des. Proto se zacalo narychlo neco schanet. Jedinej
kdo to moch
dat rychle byl MRX. A proto se slo k nemu. Nebudu zapirat ze bych radsi GTS
ale ted to funguje
a to je hlavni!!! Nedokazu si predstavit ze by jsme jeli mesic na 128kbps
nez by se neco udelalo
od jineho providera.

S tim routerem je to stejny. Je ho potreba koupit rychle. Ted je na
Vodarensky Tulip a nekolik
HW AP. Kdyby tam byl router tak by se mohli HW AP pouzit nekde jinde.

Viperx

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:oPrQ8ZiPDHA.3096 na redwarf...
> [...]
> prepoctem z celkove ceny. Pokud chce nekdo cenu zvysit, at si ji zvysi. Ja
> mu do toho kecat nebudu. Pravda je, ze penize zatim porad vybiram ja. Tedy
> spise zatim nedoslo k dohode s Frantikem, jak se bude ted resit platba.
> Jestli pltait na frantikuv ucet ci na muj. Zatim ani nevime, jak dopadne
> dohoda mezi nami a Mrx a vlastne ani nevime, jak dopadne Klfree jako
celek.
> Doufam, ze ti co slibili nejaky postup, jak z krize Klfree ven, tak ucini.
> Rikam na rovinu, ze nejsem moc daleko od toho objednat si ADSL od
Telecomu.

http://www.klfree.net/!phpRS/comment.php?akce=fullview&cisloclanku=200306200

> samozrejme

> prikaz