Novy uzivatele pod AP-Radek

Viperx viperx na seznam.cz
Sobota Červen 28 12:29:19 CEST 2003

1000
st na klfree.net?subject=help>

> Moje stavajici tabulka vydaju/majetku ma zahlavi:
> - datum
> - cena
> - od koho koupeno
> - variabilni symbol platby
> - druh vydaje (platba za net, material, HIM/NIM/...)
> - co je to (popis + pocet kusu)
> - kdo to vyrizoval / platil
> - jestli je to jiz zaplaceno
> - na jaky ucet to bylo placeno (kvuli kontrole ve vypisech)
> - kde je to umisteno

To je ok. Je tam vsechno potrebne.

> Ok, web v posledni dobe naprosto nestiham (ale jak pred casem rikal
> Milan - zatim jeste spim) V poslednich dnech bylo hodne behani kolem
> "nasich" novych lidi (jsme na poctu 25 on-line) a cekatelu (min 10
> dalsich + jeden rozjednany veeeelky domecek).

To je vono. Chtelo by to aby na to bylo vic lidi a ne aby jsi to delal sam.
S tim domem drzim palce at to vyjde!!!

> [...]
> na sve platby (jestli dosly na ucet a kdy). Samozrejme mam u sebe
> dvou-tydenni exporty veskerych pohybu na uctu, ktere exportuji a
> tisknu vzdy k 1. a 16.dni v mesici. Ale ty na webu nebudou v plne
> podobe nikdy (jsou tam napr. cisla uctu jednotlivych lidi!!!)
>
> Seznam majetku bych nerad davat na vnejsi web - nechci davat navod
> zlodejum, kam maji jit. Vydaje mam u sebe take plne evidovane, ty
> bych drzel "uvnitr site" hlavne kvuli konkurenci ... at jim nedavame
> navod, co pouzivame a za kolik to kupujeme (a od koho kupujeme)

Samozdrejme ze plny vypisy na webu bejt nesmej!!! Ale ty castecny by byli
dobry.
Ten interni web bude super. Otazkou je co vsechno tam bude.

Taktez seznam majetku by nemel bejt na vnejsim webu ale jen na intranetu.
S tou konkurenci... nemyslim si ze by to bylo naky dulezity. Stejnak Zcomy
pouziva
kazdej a pokud se nemejlim tak konkurence pouziva jako AP stejnak znacku HW
kterou my nepouzivame. Ale ono je to jedno. Stacilo by kdyby tam bylo
uvedeny co
se koupilo a kolik to stalo. Od koho to bylo koupeno to uz je celkem jedno a
bude
stacit kdyz to budes mit u sebe.

A jeste mam jeden dotaz. Ty finance by to chtelo vyresit co nejdriv.
Uz ted byl problem jak zafinancovat router na vodarensky. A jestli ted vyjde
vezak v rozdelove
tak bude potreba taky nak zafinancovat. Neco mozna zafinancujou lidi ktery
to tam zaridili a kteri se tam
pripojej. Zajimalo by me tvoje stanovisko jak to s financovanim takovejhle
bodu bude.
Musim to rict tomu klukovi aby vedel jaky investice z vlastni kapsy ma
ocekavat.

Viperx