Novy uzivatele pod AP-Radek

Viperx viperx na seznam.cz
Sobota Červen 28 12:36:07 CEST 2003

> Ja si prave myslim, ze ty 2000 _JSOU_ na node, ke kteremu je uzivatel
> pripojeny ... neprimo, ale na co jinyho by ty penize meli jit? ... ja dam
> sice 2000 sdruzeni, ale to by preci melo platit node na ktery se
pripojuji,
> ne? ... jestli to tak neni, tak me vyvedte z omylu, ale tenkrat pri tom
> dohadovani jsem to takhle pochopil.

Novlastne jsi to pochopil dobre, ale jestli jsem to dobre pochopil ja :-)
tak
vsechny node ktere siri signal prejdou na sdruzni. A potom je to jak pises
ze se ty 2000 daj na node ke kterymu se pripojujes (a jelikoz ho vlastni
sdruzeni tak to das sdruzeni).
Jestli to tak neni tak me prosim vyvedte z omylu.

Viperx