Novy uzivatele pod AP-Radek

Radek pogl na seznam.cz
Sobota Červen 28 12:47:03 CEST 2003

1000
adno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

Pokud jde jeste o ten interni web ... myslim, ze zakladni specifikace uz tu
zaznela a pokud mi nekdo kompetentni (treba Frantik :) rekne: "Radku, napis
to!!!", tak neni pronblem a myslim, ze bych do tydne mohl mit prototip :o)
... jen je potreba se domluvit na par zakladnich vecech, aby se potom zase
nezacinalo od nuly, ale mohlo se v tom pokracovat dale podle pripominek.

Velice by mi ulehcilo praci, kdyby to mohlo byt postaveno jako Java Servet
nad AS Tomcat ... slo by to??? ... a nasli by se tu dalsi Javisti???

Radek