Akce RONJA - KLFREE

pavel.kappler na email.cz pavel.kappler na email.cz
Pondělí Červen 2 09:52:27 CEST 2003

My jsme spolu už mluvili, takže je vše jasné......akorát asi budu mít chuť na pizzu :-)))))))))))) ale v principu je mi to jedno, hlavně, že poznám nějaké další místečko v Kladně.! Už se těším jak malej kluk :-)))))

P.

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX - špičková kvalita, garance nejnižších cen
Počítač s Intel Pentium 4 2,66 GHz a 17" za 22.990,- vč. DPH!
http://www.email.cz/dexx