Struktura sítì

Jetson jetson na iol.cz
Pondělí Červen 2 18:16:37 CEST 2003

Pánové, poté co jsem navrhl, že vybuduji za svoje spoj bod-bod na
vodárenská-Buštěhrad, vysvětlili jste mi, že to je přece nesmyl, že když se
píchnu na Waskka až tam bude AP mám si chrochtat. Takhle to neberu. Pokud
tam šoupnu další směr 24dBi, tak můžu klidně jet na kanále kde jede někdo
téměř vedle a nijak ho neovlivním, takže nevidím problém.
Počítejte se mnou. Když si vezmu, že k Milanovi je spoj řekněme 500kBps, tak
se dělí na východ západ a je to už 250kBps na to se dělí řekněme 5 wifi
klientů a bude waskko. to už máme méně než 50kBps na Waskka a na tom budou
zase klienti plus mé AP a na něm klienti ve finále jsem pod 10kBps na lokále
a to opravdu nemusím. Je to totiž to, díky čemu zatím ADSL neudělalo díru do
světa, AGREGACE!

Jetson