Testy s Milanem

Jetson jetson na iol.cz
Neděle Červen 1 15:34:26 CEST 2003

Jenomže Františku, nelze do budoucna stavět tak, že všechna další AP jedou
na předchozí AP společně s klientama. Takovou topologii neuznávám a nevím,
proč by měli uživatelé kteří se mi v momentě kdy to tady spustím (zdržuji to
právě proto, že nemám vyřešený uplink) napojí, měli být omezeni tím, že
někde někdo použije nějakou plechovku 140° na maximální výkon proti AP 100m
vzdáleném a já si už ani neškrtnu (to se může stát i v momentě kdy se objeví
další uživatel co to bude odrážet přes čtyři zdi). Já bych rozhodně viděl
čistší používat síť kde by AP byla napojena na topologii která by nebyla
bržděná individuálním  trafikem. Pokud se budou používat správné antény,
výkony, polarizace, není důvod se o pásmo tak moc bát. A pokud se například
pár AP (Milan, Wassko, Ty, ...) nakonektí na nějaký multipointbridge s
rozumným sektorem na vodárenské, zrychlí to síť všem.

Jetson

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.