Testy s Milanem

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Neděle Červen 1 15:21:48 CEST 2003

   Vodarenska bude plne vytizena (a jen doufam, ze opravdu vyjde)!!!!
Tam do pasma stezi slozime hlavni spoje. Varianta, ze by se primo z
Vodarenske nastreloval smer pres cele mesto (nad dvemi dalsimi AP) mi
pripada dost nesmyslna. S podobnym napadem priste muze prijit nekdo z
Hrebce, z Pritocna, z Lidic. Pokud tahle sitka ma nejak fungovat, tak
se musi stavet jasna topologie. Ja bych ze strechy taky videl na
Vodarenskou (a sypal data nad polovinu Kladna), ale jsem ted
"napichly" na Milana a v blizke dobe se "otocim" na nas mistni router
v Havanske. Sice budu mit ve smeru na Vodaren
1000
skou 2xWiFi, ale je to
topologicky cistsi. Fakt - vsichni nemuzeme sedet primo u hlavniho
routeru ...

Frantik

Reklama:
Připrav se na nejpříšernější zážitek v životě na http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=46466%26url=http://www.priserky.cz