mereni useru, informace pro vas.

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Červenec 27 22:43:12 CEST 2003

Ja jen bych chtel k tomu dodat vlastne to co uz tady ze vsech ust davno
zaznelo. Panove vy vsichni kdo jste doma jiz pripojeni a v klidu si cucite
do monitoru prosim zapojte se do akci Klfree. Je potreba prilozit ruku k
dilu. Pokud chceme, aby nase usili k necemu bylo, potrebujeme schopne lidi
do vsech moznych i nemoznych pracovnich skupin.

Pokud jen roznesete letaky ve vasem okoli a budete se starat oi tento rajon,
protoze letaky dlouho nevydrzi, tak udelate dost prace pro Klfree.

Pokud se zapojite do jakehokoliv ukolu, ktery Japan nastinil na pristi tyden
bude to jen dasli krucek k tomu, aby bylo umozneno kazdemu kladenakovi se
pripojit do nasi site.

Dekuji Beny.

Jenik <mracek na stromc.cz> píše v diskusním
příspěvku:WurivpEVDHA.2496 na redwarf...

> [...]
> kontaktovat. Nema to CENU !!!!! (vyjimku tvori, pouze pokud mam cestu
kolem
> a chci se aspon mrknout jak to tam vypada.)
>
> Zasady pro pripojeni:
>  c.1.: Snazim se neco delat: komunikuji , fotografuji, shanim lidi
> kontroluji viditelnosti
>  c.2.: Pomaham kde muzu. Nejlepe vte oblasti, kde sem pripojen.
>
>  Zaver: Pokud se nebudete snazit neco delat, tak vam nikdo vas vlozeny cas
> neoplati.
>  NIKDO kvam neprijede a nepripoji vas, ci vam nenaletuje konektory na
kabe