mereni useru, informace pro vas.

Jenik mracek na stromc.cz
Pondělí Červenec 28 11:29:45 CEST 2003

chlape

jeli sme kolem tebe
a o tobe sme tam nepsaly , i kdyz to tak asi chapes :)
bud v klidu, res strechu, ci lepsi vyditelnost, ci pomoz deaconovy na
rozdelove.

stara se o to viper, je na dovolene, ale snad se domluvite.
cim driv to tam rozsvitite tim lepe

ahoj

"Popa" <popa na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ooXvSnOVDHA.2496 na redwarf...
> [...]
> tu antenu natocil! Ale na zadek sem chytal stale MRX tak sem si chtel byt
> jistej tim ze sem to udelal  vse dobre!
> Moje pomoc muze byt takova ze muzu po KLadne klidne taky merit ale nemam
> vybavu ale jednu dulezitou vec mam a to je notes!
> Uz mam objednanou i PCMCIA kartu jen antenu nemam na mereni!
>
> Jeste jednou se omlouvam za tech 20 mi nut co ste  mi museli venovat!
>
> --
> Pavel Podaný
> tel.: 777 815 608
> popa na volny.cz
> "Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku

1000
, ze pokud se rozhodnu k nekomu prijet pomoci merit