mereni useru, informace pro vas.

Radek pogl na seznam.cz
Úterý Červenec 29 00:57:18 CEST 2003

Oprava ... zapomel jsme na kopirku :) ... takze muzu i namnozit :) ... Jenik
tu nekde psal neco o novych letacich, ale nikde jsem nenasel odkaz ...

Radek

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:5Nj2qgVVDHA.532 na redwarf...
> Pokud nevíte čím přispět, zde uvádím plán na tento týden:

> 1.Letáková akce v oblasti rozdělov - vašíčkova,
> fr.šrámka a jiné okolní ulice - řešit v UT

Byl jsem ted mimo, tak jsem nemohl reagovat ... v UT jsem zas cely den v
praci, ale ST a PA mam volno, tak roznesu cokoli kdekoli, mam to tu za rohem
:) ... jen bych potreboval ty letaky, ja je ted nemuzu nikde vytisknout.

Radek